
Savo-Karjalan Eläinlääkäriseura on perustettu jo vuonna 1933. Seuran tavoitteena on kehittää alueen eläinlääkäreiden yhteistoimintaa ja ammattitoveruutta.
Seuraan pääsee helpoiten ottamalla yhteyttä jäsensihteeriin. Edellytyksenä on, että on joko laillistettu eläinlääkäri tai eläinlääketieteen opiskelija.
Koulutukset-välilehdellä lammas-,nauta-, hevos- ja sika- ja pieneläinaiheisia koulutuksia!
Muistathan päivittää yhteystietosi sihteerille!
AJANKOHTAISTA
Kutsu syystapahtumaan 5.-6.10.19 "tapahtumat" välilehdellä!
***************************************************************
VALTUUSKUNNAN VAALIT SYKSYLLÄ!SKUNAN VAALIT
Muistathan ilmoittaa halukkuutesi asettua ehdolle SKES:n listoilta eläinlääkäriliiton valtuuskunnan vaaleissa!
Ilmianna itsesi puheenjohtajalle joko puhelimitse (0503702401), sähköpostilla (martta.haukipuro(at)gmail.com) tai vaikka instagram-viestillä!
Tehdään taas muutama vuosi yhdessä töitä sen eteen, että maamme olisi parempi paikka ihan kaikkien eläinläkääreiden olla, elää ja tehdä töitä!
*******************************************
SKES Kesäretki ponikunkkareihin elokuussa!
 Ida Hirsjärvi.jpg)
Pieni mutta sitäkin innokkaampi joukku SKES:n jäseniä seuralaisineen osallistui Ponikuninkuusraveihin aurinkoisena sunnuntaina Joensuussa elokuussa. Suuri kiitos yhteistyökumppani Vetcarelle ja tietysti kaikille osallistuneille!